2010. december 6., hétfő

Mikulás

Anya azt mondta, hogyha jó gyerek vagyok jön hozzám a Mikulás. Nagyon jó gyerek lehettem, mert hozzám sok sok édességet hozott.
tegnap este megtakarítottuk anyával a bakancsomat s az ablakomba tettük s elmentem fürödni s képzeljétek el, hogy amíg fürödtem járt nálunk a Télapó. 3 csomagot is tett a bakancsomhoz. Rögtön levettem őket s Apa segített kibontani s nagyon örültem. :) Sok sok Kinder csokit kaptam de volt egy Dörnmi kismackó is. Anya mondta, hogy válasszak melyiket eszem meg s én a Dörmit választottam.
Ma délelőtt a bölcsibe is ellátogatott a nagy fehér szakálló.
MA és Anita hoztak haza s miután Anya hazajött átmentünk VAndához.
Képzeljétek el nemsokkal csengetett a Mikulás s bejött! Mindketten csak néztünk de én már nem féltem, de Vanda nagyon meg volt illetődve. Anya végig kamerázta a Mikulás ottlétét. Kaptunk tőle 1-1 csomagot s a Vanda is kezdett megbarátkozni vele.
kedves Mikulás! nagyon örültünk ám neked, hogy ma este átjöttél hozzánk. Sok szertetettel várunk jövőre is! :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers