2010. december 16., csütörtök

kórházban

Vasárnap kórházba kerültem anyával. Mivel rosszabbul lettem elmentünk a Bethesdába, ahogy azt az ügyeleten mondták. 20 perc várakozás után eltessékeltek minket, hogy nem látnak el, mivel mi a Heim-Pálba tartozunk. Így elmentünk a Heim-Pálba ahol ismét el akartak küldeni, hogy nem hozzájuk tartozunk a Madarászba kell mennünk. Anya nagyon mérges lett 1 óránál többet autóztunk már Budapesten belül (nagy volt a forgalom) s el akarnak küldeni? A doktornéni megvizsgált, készítettek rólam egy másik épüéletben mellkas felvételt s kérte, vegyenek kórházi ellátásba a Madarász utcai kórházba. Autó- digó s megérkeztünk s a sok várakozásban, bár alig voltak elaludtam. Egy doktor bácsi vizsgált meg, fel is vettek, megmutatták az ágyamat, vettek vért (2x szúrtak meg) s kaptam hörgő tágító befúvásokat. Anya maradt velem, apa gondoskodott anyának egy ágyról (horgász ágy), ruhákról stb.
nem nagy kedvem volt ott maradni a sok beteg gyerek között de maradni kellett.
Hétfőn 3 orvos is megvizsgált összesen hatszor. Nagyon féltem először a dokiktól, de az én doktor nénimmel végül összebarátkoztam.
6 ágyas szobában aludtunk, s vasárnap az egyik kisfiú akivel az anyukája is ott volt, anya munkatársa.
Végül is jól éreztem magam a kórházban, van nagy játszószoba, túró rudi automata erre az összes gyerek rájárt!, jöttek bohócok (kétszer is).
Anya nagyon beteg lett apával együtt. Anya a kórházban a gyerekektől elkapott egy vírusfertőzést, egy szemfertőzést s tegnap alig ma már kicsit volt is hangja!
Apa csak látogatóban volt bent s elég volt ahhoz, hogy a füle a torka fájjon s 40 fokos láza legyen.
Kellett itthonra vennünk egy baby haler készüléket amivel a gyógyszert be tudom lélegezni ha máskor is befulladnék. (reméljük nem lesz rá szükség)

1 megjegyzés:

  1. Ó, te jó ég! Gyógyuljatok meg hamar mindannyian!
    Sok puszit küldünk: Szőnyiék

    VálaszTörlés

Lilypie Third Birthday tickers