2010. május 17., hétfő

anya munkahelyén

Ma délelőtt anya munkahelyén voltunk, mivel anya mától dolgozik! De a jó hír, hogy 40 napig még szabadságon van! Voltunk a HR-en, az IT-n, találkoztunk sok sok emberrel, akik nekem idegenek voltak s nem is akartam barátkozni. A medical-en Írisz aztán levett a lábamról, van egy óriási labdája s az nagyon tetszett. Legutóbb amikor bent voltunk már akkor is ideadta nekem s most ezért induláskor egy cuppanós puszit küldtem neki. :)))
A mai naptól elkezdődött valami, amit még én nem észlelek igazán, de majd nyáron megtudom, mert a nyáron mindenki fog vigyázni rám, Ancsáék 1 hétig, Mama 2 hétig, apa 2 hétig aztán augusztus utolsó két hete még bizonytalan. Apával vagy Mamával fogom tölteni ezt az időt! Aztán vissza kapom majd anyát mert szeptembertől bölcsöde... 2 hétig anya velem lesz a beszoktatás ideje alatt, legalább látom majd többet, mert sajnos esténként nagyon soká fog majd haza érni, oda-vissza a munkahelye csaknem 3 óra, ami rengeted.
Ti mentek majd bölcsibe????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers