2010. május 1., szombat

Majális 2010





10 percre gyalog tőlünk rendezték meg a kerületi Majálist. Apáék tudták, hogy tetszeni fog nekem, hisz gyerekprogramok is vannak-voltak.
Palkó is kinn volt, ő dobált, Ő dartsozik és mi is megnéztük a készülődést.
Volt arcfestés, amelyet nagyon élveztem, nagyon tetszett, én lettem a tigris.:)Eleinte furcsa volt de amikor kész lett még mutattam a néninek, hogy még szeretném, hogy az ecsettel csikizze az arcom. Hogy tetszem nektek kis tigrisként? Volt ugráló vár is, amelyre Dorina, Peti, Nóri és én együtt mentünk be, 4 perc volt nagyon jót ugráltunk. :) Egy nagy mozdony is volt a gyerekeknek, a gyerekek szinte megrohamozták...
ha felkelek délután Káposztásra megyünk át megnézni az ottani majálist.

Képek a délelőttről....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers