2010. május 13., csütörtök

pelus-bili-wc

Már elmúltam másfél éves, jön a a jó idő is s anya szerint ideje lenne megpróbálni a szobatisztaságra való szoktatást.
Már próbálkoztunk többször a bili dologgal, de én azt valami játéknak gondolom, pedig már sikerült bele is pisilnem.
Egyáltalán nem szólok ha pilisnem vagy kakilnom kell, még nem foglalkoztat annyira a dolog.
Anya tegnap megkérdezte nem akarok e pisilni a wc-be s bólogattam s sikerült. Nyomtam s pisiltem. Nagy volt a boldogság mindkettőnk részéről. Így tegnap 2x is a wc-be piseltem. Anya jobban szeretné ha a wc-re járást szoknám meg mint a bilit.
Majd lesz valahogy, nem vagyunk még elkésve úgy gondolom. A bölcsiben biztos nagyon fog tetszeni a kis wc majd s biztos rá is akarok majd ülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers