2010. május 23., vasárnap

Városligetben

Nagyon jó kis délutánt töltöttünk anyáékkal a Városligetben. Játékkiállítás is volt s azon a területen gyerekek birodalom volt, szinte csak családos emberek voltak. Volt 2 ugráló vár, én mind a kettőt kipróbáltam, a Chio-s ingyenes volt de venni kellett egy chipset s csak úgy mehettem fel 5 perce. A másik Flinstones az fizetős volt, de pár száz forintért én nagyon jól szórakoztam apáék nagy örömére.
A Ligetben uzsonnáztam s nagyon sok trolit is láttam, amit az állatkert előtt le is tudtunk fotózni, azt hiszem ez lesz a kedvenc fotóm!:) A tónál kacsákat is láttam, ahogy a kacsa család úszott.
A játszótéren jót játszottam, sokat csúsztam a csúszdán. Amikor apa feltett én mindenkit arrébb igazgatva kitörtem az utam, hogy ne kelljen a nagy gyerekeket Haza felé bementünk a mamához ahol ettem finom hús levest és hörcsögöztem is.


Ugrálóvár 1


Ugrálóvár 2

Ugrálóvár 2


Csúszda


A troli!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers