2010. május 25., kedd

egy élménydús nap

MA Misi jött el hozzánk. Délelőtt elé mentünk anyával Újpest központba, mert még a városban volt egy kis dolga. Előtte mi anyával megjártuk a piacot. Villamossal mentünk haza, amire jó sokat vártunk, de anya úgy olt vele, a villamost nagyon szeretem, így megér 10 perc várakozást. Reggel már megfőztünk így mire hazaértünk már ebédelhettünk is. Nem nagyon volt kedvem elaludni, de anya mondta, hogy minél hamarabb elalszom annál hamarabb megyünk el kereszt apuval a hajós játszótérre.
A játszó mellett van a bolha piac, benéztünk oda majd jött a játszótér. Ezt a játszót különösen nagyon szeretem s most is nagyon jó volt ott. Misi sokat játszott velem.
Mit szóltok ehhez a jó kis csúszdához? Ti is lecsúsznátok igaz? Imádom, 10x minimum lecsúsztam.








Apa is oda jött értünk s elmentünk Pólusba, mert Misi vásárolni akart pár dolgot magának. Amikor haza értünk mi anyával még lementünk a játszóra s még a nagy vihar előtt felmentünk. Nem sokkal később hozták is az óriás pizzát, mennyire megörültem neki! :)))



Vacsi után leültem Misivel Thomast nézni, mutattam neki, hogy ki is az a Thomas.
Összeépítettük a vasút pályát s vonatosat is játszottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers