2010. május 30., vasárnap

gyereknap

Boldog gyereknapot minden gyereknek! Nekem nagyszerű gyerek napom volt ma. Délelőtt a Pólushoz mentünk el ahol állatsimogató, ugráló vár, arcfestés, bűvész s sok sok minden várta a gyerekeket. Én rögtön kipróbáltam az ugráló várat amely telis-tele volt labdával. nagyon tetszett, kár hogy nekem ilyen sosem lehet. Bohóctól kaptam lufi zsiráfot s leültem arcfestésre is. Pókember lettem! :)))) Majd elmentünk mamáékhoz s miután felébredtem elmentünk a Vasúttörténeti Parkba.



a parkoló házam apáéktól




Én, mint a kis pókember


Amikor elindultunk akkor még esett, szakadt de bementünk a makettekhez hogy mire ott végzünk hátha eláll. Számos makett pálya volt s csak mentek a mozdonyok a szerelvénnyel s nagyon tetszettek. Egy nagy hangárban amiben eredetileg a vonatok "parkolnak" nagy party volt. A színpadon egy együttes gyerek dalokat énekelt , minden féle játék volt amit ki lehetett próbálni s a Minimax mesecsatorna arcai, a cica, kutya, kislány és kisfiú is ott volt, velük sok sok gyerek fényképezkedett. Volt ott 2 vasúti kocsi amelyre felszálltam majd elállt az eső s kimentünk.
Egy gőzös és egy dízel kocsira lehetett felszállni (fizetős volt) s mi mentünk egy kört a gőzössel. A dízel mozdony nagyot fütyült mindig amelytől minden egyes alkalommal megijedtem, olyan hangos volt.




az egyik makett asztal

n

ugráló várban



a nagy gőzös

A gőzösre Anita és mama is felszálltak velünk.
Kaptam egy oklevelet is, hogy tiszteletbeli mozdonyvezetője lettem a 204-es számú gőzmozdonynak.
Nagyon jó gyereknap volt ez, élménydús. Biztos jót fogok aludni!
Ti hol voltatok a mai napon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers