2010. május 15., szombat

só-liszt gyurma

Még mindig olyan esős idő van, tegnap délután is csak esett és esett. A héten már rajzoltunk, festettünk s tegnap anya kitalálta, hogy gyurmázzunk. Mivel én még kicsi vagyok, ezért még színes gyurmáim nincsenek, gondolta anya hogy jó lesz most a só-liszt gyurma is.
Móni leírta nekünk a receptet ami a következő:
50 dkg liszt
50 dkg só
1 ek olaj
kb 2 dl víz.

Mi csak 15-15 dkg-ból készítettünk gyurmát s bőven elég volt ez is. Nagyon tetszett hogy gyúrhatom, még meg is kóstoltam de nem ízlett.
Készítettünk csigákat, kutyát, pizzát és egy Thomas mozdony félét.




Ahogy a csigát készítette anya kimondtam hogy Csiga!!!!De azóta se mondtam. Fogpiszkálóval a figurákat megtűzdeltem, ez is tetszett! Anya a kis tenyeremet is megörökítette.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers