2010. május 28., péntek

mai napom

Ma már korán buszra ültünk s elmentünk a Bosnyákra ahol Mamával találkoztunk, majd felmentünk lepakolni hozzá s lementünk a játszótérre. Nagyon sokan voltak ezen a szép napos időben s nagyon jól eljátszottam. Délután is lementünk s észre se vettem hogy mamával maradtam 2 órára. mamának szót fogadtam, nem hisztiztem igazán jó kisfiú voltam. Jött Anita is akitől kaptam egy Kisvakond plüss figurát majd anya és apa megérkeztek. Apa előkereste nekem a régi kisautóit s apa mondta, hogy otthon a szobámban is vár egy meglepetés. Anya mondta apának, hogy ne vicceljen már velem, ne cukkoljon fel de amikor haza értünk s bementem a szobámban tényleg ott volt a meglepetés, a garázspálya autókkal. Még anya sem tudott róla, ez igazi meglepetés volt! Anya később felragasztotta a díszítéseket rá s tologattam is a az autókat rá. A kis apró részeket a dobozban hagyta apa, hogy le ne nyeljem.
Ez a mai nap nagyon jó volt....:) Biztos a kisvakondommal s az új garázspályával álmodom!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers