2010. február 3., szerda

alakulóban az ekcémám

2 hete kijött a lábamon az ekcéma, de először anya nem is gondolt erre mert csak ki volt száradva egy egy területen de amikor terjedni kezdett, tudta íratni kell valami krémet a doktor nénivel. Azt mondta a doktornéni hogy a harisnyától lehet. Lassan 2 hete, hogy kenegetjük s már majdnem elmúlt. Hajlamos vagyok rá, mondta anyának a dr. nénim. Reméljük ez nem lesz rendszeres, hogy mindig valahol kijön rajtam, mert azt anya nagyon jól tudja, hogy borzalmas és még viszket is...nem akarjuk.
Azt, hogy milyen krémet kaptam ne kérdezzétek, mert semmi sincs a dobozára írva csak az, hogy 1 hónapig használható fel. A gyógyszertárba keverték, de hogy mi ez?

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Jaj ne... ekcéma... :(
    Feketeszappan a fürdéshez és sheavaj krémezni: űllítólag hihetetlen jók rá. Nem értem, 10-ből 9 babánál kialakul, hogy lehet ez? :( Remélem, ez csak múló állapot és nem lesz belőle allergia. Nehéz lehet, mert nem lehet tudni, mi váltotta ki Bálintnál... Jobbulást!

    Szupi lehetett a szánkózás, nekünk idén még kimaradt... :)

    Nagyon örültem a cipős cikknek, épp aktuális nálunk a kérdés és annyit hezitálok ... :)

    Puszi nektek!
    Rami

    VálaszTörlés

Lilypie Third Birthday tickers