2010. február 16., kedd

Vandával játszani jó

Ma délelőtt elindultunk anyával a boltba, de gondolta beszól Ancsának eljönnek e Vandával velünk. Nem jöttek mert sütött valami sütit, de mondta, hogy hagyjon ott engem. nem kellett kétszer mondania, szálltam ki a kocsiból s már mentem is fel a lépcsőn befelé hozzájuk, hátra se néztem anyára, hogy ő most jön vagy elmegy e a boltba. A bolt után jött is s mondta hogy menjünk, öltözzünk de én csak ráztam a fejem, hogy én innen nem megyek sehová. Anya megy csütörtök délután orvoshoz s Ancsa felajánlotta legyek ott addig, ne vigyen el engem a nagyihoz.
Tegnap Vanda felköszöntött. Nagyon aranyos volt, mert amikor bejöttek hozzánk én a kanapén ültem, Ancsa odaadta Vandának az ajándék tasakot hogy hozza nekem ide, de Vandát annyira érdekelte, hogy mi van benne hogy Ő hamarabb megnézte, mint én...:) kaptam tőlük egy Thomasos könyvet és egy Thomas mozdonyt! Nagyon köszönöm! Tegnap este anyával megszereltük a mozdonyt, tettünk bele elemet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers