2010. február 17., szerda

Máté és Zsuzsi nálunk


Máté és Zsuzsi ma meglátogatott minket. A mamám szomszédjai voltak, Máté 11 hónappal idősebb int én s amikor mamánál voltunk mindig beszélgettünk, próbáltunk játszani együtt. Nemrég költöztek el Kőbányára így már ha a mamánál vagyok sajnos nem látom Mátét.
Szépen megebédeltünk majd játszottunk egy kicsit aztán én aludtam egy kicsit, 2 órát. Máté is aludhatott volna,de Ő nem akart addig anyáékkal volt a nappaliban s szó nélkül szépen eljátszott a játékaimmal. Miután felkeltem folytattuk tovább a csibészkedést, bebújtunk a szekrényembe, ugráltunk anyáék ágyán.Nagyon csöndben voltunk s mikor benéztek Zsuzsiék ugráltunk, amit nagyon élveztünk.
Nagyon jó volt hogy itt voltatok remélem nemsoká találkozunk ismét!

Egy kép Mátéról...:) Reméljük hamar megkapjuk a képeket Zsuzsitól!
Sok puszi nektek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers