2010. február 24., szerda

Törpike klub

MA Emesével s anyukájával Andival elmentünk a Törpike Klubba. A Kozák téren van, nem olyan messze tőlünk, 15 perc busszal. Voltak más gyerekek is és nagyon jól éreztem magam. Először a tornaterem részbe mentünk be, volt egy kis labdákkal teli házikó abba gyorsan bebújtam, s dobáltam ki egy kisfiúnak a labdákat. Aztán átmentünk egy másik terembe ami tele volt játékokkal, babákkal, könyvekkel. Megláttam a babakocsit s rögtön tologattam, bementem a baba konyharészbe főztem gyorsan valamit. Ide oda mentünk a termek között. Nagyon jó volt, szerintem megyünk majd minden héten.

az alábbi linken országosan fel vannak tüntetve különböző gyerek programok. Nézzétek meg!

http://www.elevengyerekek.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers