2010. február 13., szombat

Nonoval a Pólusban

Tegnap délután miután felkeltem és uzsonnáztam, elmentünk a Pólusba. Nono venni akart nekem pár ruhát. A C&A-ban találtunk szép és valahogy kinéző ruhákat, pedig több gyerekruha boltba is benéztünk. Kaptam egy 3 részes együttest, amihez van egy farmer nadrág, egy csíkos kis ing és egy szürke mellényke, olyan kis jófiúnak nézek ki benne, ha hosszabb lenne a hajam s oldalra fésült, akkor lenne a hatás igazi...:) Igazán a C&A-ban sem voltak most ruhák abban a méretben, amit anya keresett, 92-es. Most 86-osat hordok, gondolta egy kicsit nagyobb kell, mert a mostani méretemben jó sok ruhám van, nagyobb meg kevesebb. Kaptam még bodykat is.
Nono venni akart német nyelvű újságot de sehol sem kapott...így az újság keresés után leültünk enni egy keveset. Anya megengedte, hogy megkóstolja a gyrosát, apától lopkodtunk sült krumplit. Nono kínait evett. De abból nem kértem. A kori pálya mellett ültünk le, hogy jól lássuk, ahogy a gyerekek éppen jéghokizni tanulnak. nagyon néztem őket.
Nagyon köszönöm az új ruhákat Nono! :)

2 megjegyzés:

Lilypie Third Birthday tickers