2010. február 14., vasárnap

Névnapom



Először is mindenkinek köszönöm, aki gondolt rám ma! Az én névnapomat nem lehet elfelejteni, hisz ma van Valentin nap is. Anyáék sosem ünnepelték ezt a napot, de amióta itt vagyok velük, igen. Ez volt a második névnapom már! És mennyi mindent kaptam.. Könyveket, szerelő tologatós kocsit sok sok szerszámmal, Thomas kirakót amin James van illetve 6 különböző dolgot ki lehet rakni, és délután Palkóéktól egy FP-os dínót.
Délután mivel mama tegnap itt aludt nálunk, hazavittük, de előtte még benéztünk Laciékhoz is. Mamától hazafelé bementünk Palkóékhoz és kaptam egy szép játékot és még csokikat is, mini Milkát. van nekik egy kutyájuk az Árcsi ott incselkedtem vele, a csipogós játékát megszereztem, majd vittem utána, hogy vegye el majd dobáltam neki. Olyan jó lenne ha barátságos kutya lenne, de Ő nem az. Pedig pont az én méretem lenne, olyan kis kicsi. :)

2 megjegyzés:

  1. Mi is Boldog névnapot kívánunk!Szeretettel: Mesi és Andi

    VálaszTörlés
  2. Kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel, mi is nagyon boldog Bálint-napot kívánunk! Pusz: Rami&Márti

    VálaszTörlés

Lilypie Third Birthday tickers