2010. február 26., péntek

az új ágyam



Szép ágyam sajnos nem lett, pedig anya álma az volt, de kifosztani nem hagyjuk magunkat. Egy ismerősünk ajánlott egy asztalost s elküldte anya neki egy ágy képét s ő meg 85-ezret mondott rá plusz egy matrac ez valahol nem reális egy gyerek ágyért, nem???? 100ezer forint egy egyszemélyes semmi csili-vili dologért? Kinéztek anyáék az Ikea honlapon egy kék színű fa ágyat, de kék színbe nem volt így lett natúr színbe. De anya kitalálta ha jó idő lesz 1-2 napra elmegyünk mamához s akkor vesz színes festéket s szépen lefesti nekem az ágyat,
Nagyon élveztem amikor apa összerakta nekem s nem idegenkedtem tőle, csak a zenélő bocim hiányzott, hogy nem tudjuk hová felakasztani. Ideglenesen a régi matracomat raktuk oda a fal mellé, a hétvégén elmegyünk a Brendonba s kapok valami szép falvédőt.
nagyon jót alszok az ágyamban,s tegnap délután amikor felkeltem kiabáltam anyának, hogy jöjjön s együtt mentünk ki a szobácskámból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers