2010. február 13., szombat

Díjat kaptunk :)


Ezúton is szeretnénk megköszönni a díjat Mártikáéknak, hogy gondoltak ránk. Nagyon örültünk neki!

http://martikababa.blogspot.com/


Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte (evidens :P).
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról

Jöjjön akkor a 7 dolog Rólam.

- Bálint igazi kincs nekünk, élmény vele minden perc
- szeretek főzni, olvasni, kirándulni, filmet nézni (CSI)
- álmok nélkül nincs élet
- imádok kézzel készíteni ezt meg azt (kreatív hobbi)
- szeretek beszélni ezt Bálint is örökölte, be nem áll a szája csak mondja s mondja de hogy mit?
- mindig megvalósítom amit nagyon szeretnék, tanulás és munka terén főleg
- Patrikot megláttam, megszerettem s hozzá mentem -kb ilyen gyorsan mentek a dolgok, idén már 4 éve

Hát röviden ennyi...

Az én választottjaim:

- Főzni jó!
- Mészáros Emese
- Wagner Berg Kata
- Szőnyi Land
- babakonyha
- Kismamablog
- Kell egy recept!

Ha nem haragszotok meg, nem küldenék senkinek üzenetet, ennyi időm nincs sajnos, de olvastok minket s itt a kép is amit lementhettek ti is.

1 megjegyzés:

Lilypie Third Birthday tickers