2010. február 21., vasárnap

Misi

tegnap reggel Misi jött el hozzánk,délelőtt mindannyian kimentünk elé a Nyugatihoz. Nagyon nézelődtem az autóból kifele, egy szavam sem volt az egész úton. Kaptam Misitől egy Thomas mesekönyvet, amit anya már majdnem el is olvasott nekem. 4 mese van és sok sok kép. Nagyon köszönöm!
Délután az alvásom után elmentünk bevásárolni az Auchanba, jó gyorsan össze kapkodtuk ami kell s még anya a Dm-be is beszaladt. Miután hazaértünk Misi kívánsága volt, hogy süsün már anya egy palacsintát és milyen finom lett! Misivel amikor sült oda somfordáltunk s a már megtöltött palacsintákat ettük. Két palacsintát meg is ettem. Az esti vonattal ment haza és hogy sírtam amikor apával elindultak.
nagyon jó hogy itt volt az én keresztapukám. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers