2010. január 18., hétfő

15 hónapos vagyok már

Ez a 15 hónap gyorsan eltelt s azóta hogy megnőttem.
Közel 13 kiló vagyok 82-83 cm, már 5 hónapja hogy egyedül megyek és mennyire szeretek táncolni!:))))) Szeretem a hasam főleg a virslit ketchuppal és a lecsót és minden más finomságot ja és Vanda cumisüvegét!:)
Már pár hete nem eszem meg az összepépesített dolgokat jobb már a darabos hisz 16 fogam van, tudok is harapni vele rendesen...
Szülinapom óta szokom a kiságyamat most már éjjel is ott alszom 10 körül alszom el és ma már 6,30-kor keltem ki s anyához kéretkeztem ki. Nem vagyok nagy alvó majd csak ha oviba kell menni..:)
Imádok mindent amit nem szabadna a konnektort, ütni a tv-t s a hűtőt, kiönteni a cumiból a vizet vagy tejecskét. De szeretek takarítani anyának nagyon sokat segítek.
Több mint egy hete egyáltalán nem cicizek, bár ha hagyta volna anya akkor biztos ciciznék még!
Nagyon aktív vagyok, szeretek kockázni, rajzolni, dumálgatni de még csak baba nyelven, számítógépezni, takarítani, pakolni de csak rumlit csinálni kiborítani az össze játékot és a tánc...szeretek nagyon táncolni!:)
Röviden ez vagyok én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers