2010. január 21., csütörtök

Laura nálunk!







Anya és Melinda Laura anyukája már előre megbeszélték, hogy most ők jönnek el hozzánk.
MA reggelre ismét esett a hó, így a buszhoz szánkóval mentünk el eléjük. LAura is beült a szánkóba tetszett neki.
Itthon kellett egy jó 5 perc hogy feloldódjak, addig a kanapén feküdtem s szorítottam a cicám. Hívott anya,hogy köszönjek Laurának de nem akartam. Aztán elindultak a lakásba szobám felé az elő voltam már aki beért ott már mutogattam neki a könyveket oda adtam neki az összeset. Elkezdtünk játszani jól elvoltunk.faltuk a pufit tömtem volna bele Lara szájába de ne bírta olyan gyorsan enni mint ahogy én adni akartam neki. Kipróbálta az ugráló Micimackómat eleinte megvolt szeppenve tőle de a végére nagyon megtetszett neki. Kaptam tőlük egy Sponygyabobos müzlis tálat és egy teherautót. nagyon köszönöm! A legjobban azt köszönöm, hogy eljöttetek s ilyen jót játszottunk. El is fáradtam rendesen, hamarabb el is aludtam.
Sok puszi nektek s remélem nemsoká ismét találkozunk.

Holnap délelőtt megyünk Alexékhez!!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers