2010. január 12., kedd

Gyerekszerelem



Már jó ideje nem láttam Vandát Karácsony volt és beteg is volt. Tegnap együtt sétáltunk illetve anyáék sétáltak mert mi ültünk a kocsiban. MA anyával elsétáltunk a kis bodegáig de én csak Vandáékig jutottam volna ha anya nem vesz fel, ugyanis az erkélyükkel szemben az úton megálltam s legszívesebben bementem volna hozzá. Visszafelé futottam a lépcsőházukig anya felkapuzott hogy megkérdezzék nem jönnek e át délután, mert látta nagyon szeretnék már vele játszani.
Haza nem akartam indulni -Én be akarok menni hozzájuk hisztit levágtam, üvöltöttem, erre a Vanda szobája ablakából kikukucskáltak s kérdezte Ancsa mi a baj, s anya elmondta h hisztizek, hogy nem megyünk be.
Elértem, hogy bemenjünk az ajtóig se jutottunk Vanda szaladt felém s puszit adott s kb 2 percen át rohant utánam minden fele hogy puszilgasson.
Hiányoztunk már egymásnak na, egy kicsit! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers