2010. január 30., szombat

keresztanyu vigyázott rám

Tegnap délután Anita vigyázott rám, amíg anyáék mamával elmentek vásárolni a Tescoba. Apáék eddig sem szerették a Tescot, de ezek után sem mennek majd túl sűrűn, borzalmas tömeg, bűz volt ott.
Addig mi nagyon jó elvoltunk. Néztünk trolit, hallgattunk a minimax oldalán mondókákat, ettem-ittam jól éreztem magam. A hörcsögöt is sokszor megnéztem. Anya azért vitt nekem 3 könyvet, a formabedobós játékot és a kacsát is elhozta,amit nagyon szeretek hogy mégiscsak legyenek megszokott játékok is.
Nagyon örültek apáék, hogy ilyen jól elvoltam, így lehetséges, hogy ha kettesben mennének el valahová engem mamánál hagynak addig.
Jól el vagyok én ha játszanak velem...

2 megjegyzés:

  1. Szia Balint! Lemesz szankozni ebbe a nagy hoba?
    En meg annyira nem elvezem,de egy fel orara tutti lemegyunk :)
    Jo hetveget!

    Sean

    VálaszTörlés
  2. Szia Sean!
    Tervezzük, hogy lemegyünk, pont most keltett fel apa. Szerintem mi sem maradunk sokáig! Én nagyon élvezem, mert apa szalad s csak úgy szalad a szánkó! :) Valamikor játszhatnánk együtt!
    Nektek is jó hétvégét!

    VálaszTörlés

Lilypie Third Birthday tickers