2010. január 22., péntek

mozgalmas nap




Ma délelőtt vagy inkább még reggel Alexékhez mentünk át káposztásra. Reggelkorán indultunk s így11-re már itthon is voltunk.
Nem tudom miért de Alex engem mindig püföl, de az anyukája Brigi azt mondja, hogy nemcsak engem, minden gyereket. Sírtam is párszor anya ölében volt a legjobb, ott biztonság volt. Pedig olyan jót játszhattunk volna de én féltem tőle. Az utolsó fél órában aztán már jobb volt a szobájában a sátorba bújtunk s baba konyháztunk.

Délelőtt még feljött hozzám Marci játszani délután pedig Vandánál kötöttem ki pedig a boltba indult velem anya, de becsöngettünk s kaputelefonon beszéltek majd Ancsa kijött s én meg be hozzájuk. Anya meg elment egyedül a boltba.

Voltunka doktornéninél is a lábamon lévő kiszáradás miatt, jó sokat vártunk. Ott volt Dorina és Lilla is. A krémért holnap már érte is lehet menni a gyógyszertárba. Amíg mi anyával a z orvosra vártunk addig apa Újpesten bevásárolt a Dm-be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers