2010. január 28., csütörtök

szurit kaptam-15 hónapos oltás

Ma délelőtt voltunk a doktor néninél s megkaptam a 15 hónapos oltást az MMR-t vagyis a mumpsz, rubeola, kanyaró ellenit. Nagyon bömböltem, de nem a fájdalomtól, hanem a sértődéstől, nagyon sírtam még öltözőben is. Itthon megebédeltem s még akkor is hisztis voltam, ezt nehezen felejtem el..de nagyon hamar bealudtam.
7-10 napon belül ráadásul minden féle bajom előfordulhat pl: láz, levertség, szemgyulladás, hurutos jellegű dolgok. Remélem nem lesz egyik sem.
Ezt az oltást 11 éves koromban még egyszer meg fogom kapni, emlékeztető oltásként.

Anya be akart adatni a H1N1 elleni oltást is nekem, de a doktor néni azt mondta vagy a H1N1 vagy a MMR-t adja be, de Ő az MMR-t fontosabbnak gondolja, ne csússzunk vele. Különben is jön a tavasz és nem lesz influenza de az ősszel szívesen beadja nekem a bölcsire, hogy ne kapjam el, ha véletlenül felüti a háegyenegy a bölcsiben magát.

Van valakinek tapasztalata az MMR oltásról? Ha van írjátok meg bátran, szívesn olvassuk. Eddig egyik védőoltás után sem volt baj, nem lesz most sem, erős vagyok...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers