2010. január 8., péntek

jó kis napunk volt...:)

Ma elmentünk anya munkahelyére ugyanis amikor beszokok ősztől a bölcsibe ő újra dolgozni fog. Nagyon élveztem az utat bár egy kicsit hosszú volt (40 perc) de láttam több kukás autót, nagy autókat, a Dunát és a parkolóházból a mozgólépcsőt is kipróbáltam. Amikor le kellett szállni anya szólt, hogy lépjek egy nagyot s én léptem egy nagyot-nagyon jó volt. A MOM -parkban ahogy sétáltunk én csak ámultam s bámultam a sok sok fény és még a karácsonyi díszlet is fenn volt és még az üveg liftet is kipróbáltam a P2-ig. Néztem hogy hogy kerültem hirtelen fentről le..
A munkahelyén már régebben már jártam, de most szaladgáltam, kulcsokat vettem ki a kis szekrények zárjából és labdáztam is. Anya munkatársának Írisznek volt ott egy óriás nagy labdája s odaadta amíg anyáék beszélgettek. Csupa nő, alig egy férfi bár most a nagy főnöke elvileg férfi de vele nem találkoztunk. A csajokat levettem a lábukról, mindenkinek nagyon tetszettem.
mamához indultunk el de én az autóban elaludtam, Ez a 10 perc alvás elég volt ahoz, hogy mamánál semmit se aludjak. Kb fél órát kettesbe voltam mamával, apáék elmentek gyorsan a Sparba de tényleg gyorsan jöttek is..
Hazafelé épp hogy elindultunk már el is aludtam, s mivel kis kerülővel jöttünk haza aludtam 50 percet.
Jó is napunk volt, ebben az esős időben úgy sem tudtunk volna kimenni sétálni.
Jó éjt mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers