2010. január 17., vasárnap

trolit nézek Mamám ha ott vagyok




Mamánál zuglóban trolik is járnak, s az ablakából lehet is látni őket. Mindig amikor ott vagyok a konyhablakból nézem, tegnap is másztam fel a székre hogy megnézem a trolikat, de anya nem bízott benne hogy fogok látni mivel sztrájkol a BKV.
Várakozás közben kopogtam nekik, hogy gyertek trolik, gyertek már s egyszer csak jött is egy...Integettem neki majd nemsoká a másik irányba is elment egy. Az ablakból nem lehetett leszedni mintha tudtam volna hogy jönni fog egy. És jött még egy és nagyon boldog voltam. A kedvencem a troli de csak a kukásautó után, aztán a busz és minden más jármű. Fiúból vagyok nagyon szeretem a járműveket. Anya megígérte ha kitavaszodik felülünk a Csobogósnál a villamosra s elmegyünk vele Újpestig, mert én még nem villamosoztam még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers