2010. január 1., péntek

Milyen is volt 2009?





Azt kell mondanom, hogy az előző év jó volt, tényleg jó! Megtanultam ülni, állni, mászni és járni, nevettem sokat és milyen jókat ettem. Sokat játszottam és rosszalkodtam de anyáék akkor is nagyon szeretnek. kaptam sok sok szép játékot, voltunk nyáron strandokon, lett új babakocsim és autós ülésem, kinőtt 16 fogaskám, 83 cm-lettem és 12,6 kg. Már voltam fodrásznál, és nagyon megszerettem a kukásautót.
Pár szót is tudok mondani, de csak akkor ha akarom, sokat meg csak egyszer-egyszer mondtam ki.

1 éves lettem, volt szülinapi bulim is.

pár kép az előző évből, 4, 7, 9, 11 hónapos koromban készültek.
És el ne feledjem, imádok táncolni. A videó ismét...Van egy hosszabb is de azt a blogspot nem engedi feltölteni sajnos. Pedig nagyon jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers