2010. január 11., hétfő

Palkóéknál

Tegnap délután a Pólusból hazafelé jövet bementünk Palkóékhoz, vittünk Györgyikének CSI-t, 2 dvd-t is, Ő is nagyon szereti ezt a filmet, mint anyáék.
Nem kellett sok elkezdtem megnézni mindent, s kezdtem feltalálni magam...:) Nagyon jól elvoltam csak anya nem engedett meg dolgokat pl:
- a bortartó nagyon tetszett hogy benne van a sok sok üveg s nem engedte meg anya hogy hozzá nyúljak, vajon miért is?
- itthon is nagyon szeretnék a teregető alá mászni amikor azon telis-tele van ruhákkal. Náluk is bepróbálkoztam, de ezt sem engedték.

Egyfolytában jöttem-mentem, meg sem álltam. Kaptam tőlük egy Öcsi autós könyvet, már tegnap este anya este el is olvasta nekem s én is komolyabban megnézegetem.
Amikor indultunk haza Szilvinek is, Györgyikének is és Palkónak is adtam puszit ahogy azt egy ügyes jó fiú teszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers